Informationsbrev juli

Då har vi lagt ut informationsbrevet för Juli så här mitt i sommaren.

Vi pratar här om en nyhet, nämligen vår e-post adress för dokument post@handihand.se.

Den ska ENDAST användas att skicka in dokument och det ska vara i PDF format!

Alltså inte någon allmän mail fråga utan där har vi kansli@handihand.se eller direkt till berörd person.

Vi vill som sagt bara ha in PDF dokument och inga mobilfoto bilder i jpeg eller gif format.
Ska ni ta bild med mobilen så ska kan ni använda appar för att skapa PDF av ett foto.
De två vi har provat och som är bra är
Adober reader samt Scanner for me, bägge finns som app både till iOS och Android.

Vilka dokument ska ni då skicka??

Egentligen allt som ni skickar i posten i vanliga fall, förutom omkostnadskvitton, körersättningar.

När ni skickar ett dokument så får ni automatiskt ett mail när det har levererats till oss, en kvittens att den har levererats helt enkelt.
Detta är en trygghet för er och ni får en tidsstämpel på när vi fått brevet.

Har ni fler funderingar är det bara att höra av sig till oss.

Skip to content